Hirdetés

Felrobbant a net, a Ryanair brutálisan megalázta a reklamáló utast

Nap Híre portré Nap Híre

Nyilvánosan elégedetlenkedett egy utasuk, egy képet is megosztott - a légitársaság válaszára nem sokáig kellett várni.

A fapados társaságok megjelenésével a repülés mindenki számára elérhetővé vált, igaz, a pénzéért cserébe az emberek többsége legalább egy pici kényelmet remél. Vagy mondjuk egy normális lépcsőt, amin fel lehet jutni a gépre. De a jelek szerint a Ryanair nagyon jól tudja, mi mindenen lehet spórolni és látszólag a lépcső is köztük van. Egyik utasuk épp emiatt akadt ki és posztolt a közösségi oldalára az alábbi szöveggel: "legközelebb majd hoz saját lépcsőt”. Nos, a légitársaság válaszára nem kellett sokáig várni.

A Ryanair arról is közismert, hogy sokszor igencsak szarkasztikus humorral reagálnak a nyilvános panaszokra. Vagy mondhatjuk úgy, az ügyfélszolgálatuk is olcsó és fapados. Ami azonban biztos, ezek a reakciók sokszor tényleg humorosak és futótűzként terjednek a közösségi oldalakon. A lépcső miatt panaszkodó utas válasza is megérkezett: a Ryanair megosztotta az eredeti posztot, és az alábbi szöveget írta hozzá: "Legközelebb hozd a saját gépedet is".

Természetesen akadnak, akiknek most sem tetszik ez a hozzáállás a vállalat részéről, mások szerint mindenki azt kapja, amiért fizet. És persze amennyit.

(Kezdőkép: x.com/ToldYouThusly)

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés