Sokan azt tervezik, hogy inkább törölni fogják az alkalmazást.
Az Instagram arra akarja kényszeríteni a felhasználóit, hogy nézzék végig a reklámokat, méghozzá olyan módon, amely egyáltalán nem tetszik a felhasználóknak. Ahogy arról a naphire.hu is beszámolt, az Instagram arra készül, hogy elárassza reklámokkal a felhasználóit: a közösségi médiaplatform már teszteli a "reklámszünet" nevű funkciót, melynek keretében belül olyan hirdetések jönnek majd a platformra, amelyeket nem tudunk majd átugrani.
Néhány felhasználó az X-en és a Redditen jelentette, hogy látta a funkciót a fiókján, valamint az Instagram szóvivője, Matthew Tye is megerősítette, hogy valóban zajlik a funkció tesztelése.
Az Instagram már most is rengeteg hirdetést jelenít meg, ám a YouTubeon található, átugorhatatlan reklámok híre sokaknál kicsapta a biztosítékot. Egyes felhasználók egyenesen szemétnek nevezik az ilyen típusú hirdetéseket - írja a New York Post. "Új szemét funkciót tesztelnek" - reagált egy Redditező.
A felhasználók több helyen is kinyilvánították a véleményüket, hogy minél több Instagram-vezetőhöz eljusson, hogy szerintük ez egy szörnyű döntés. "Már így is elegem van a rengeteg reklámból, amit az Instagram mutat, de ez? Ez már a következő szint" - írta egy másik hozzászóló. "Először ezek a cégek bevezették a gyors görgetést és az azonnali dopaminlöketeket, ezzel pedig azt érték el, hogy rosszabb lett az emberek figyelme, mint egy aranyhalé. És most meg akarják változtatni ezt, mert ez ártott a saját reklámnézettségüknek? Én azt mondom, hogy nem" - folytatta.
Nagyon kiborultak azok a felhasználók is, akiknél már megjelent az új funkció
Hivatkozás másolásaAz X-en egy felhasználó azt írta: "az alkalmazás legálisan megakadályozta, hogy elgörgessem a hirdetést, ami számomra egyszerűen egy őrült lépés. Amikor az info gombra kattintottak a magyarázatért, egy ablakkal találkoztak, amely a következőket írta: "A hirdetési szünetek a hirdetések újfajta megjelenési módja az Instagramon. Néha előfordulhat, hogy meg kell nézned egy hirdetést, mielőtt tovább böngészhetsz".
Egy másik személy a Reddit-en kijelentette, hogy ez a frissítés az "utolsó csepp a pohárban”. Valaki pedig arról érdeklődött felháborodottan, hogy a "Meta fejlesztői nem végeztek semmilyen kutatást ezzel kapcsolatban, mielőtt a nagyközönségre tolták volna?”
„Ez sok embert fel fog idegesíteni” - írta egy következő ember.
Nem világos, hogy a funkciót minden felhasználó számára bevezetik-e és mikor, de a platform szóvivője azt mondta, hogy az Instagram "tájékoztatást fog nyújtani, ha ez a teszt bármilyen hivatalos termékváltozást eredményez.”
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Máris ledobta az atomot a Sziget: a 2025-ös fesztiválhoz hasonlót még nem látott a világ Megérkeztek az első hírek a 2025-ös Szigetről: a szervezők szerint a fesztivál változatosabb lesz, mint valaha, az például már kiderült, hogy újratervezik a fesztivál éjszakai életét.
- Új helyre költözik a Heti Napló, mutatjuk a részleteket Önálló YouTube-csatornát indított az ATV a népszerű magazinműsor, a Heti Napló Sváby Andrással tartalmai számára. A Heti Napló most vasárnap adásba kerülő friss tartalmai már itt lesznek láthatók.
- Szeretne egy pisztolyt rántó Orbán Viktort vagy Magyar Péter ábrázoló festményt? Itt a nagy lehetőség Magyar Péter megvett egy festményt, ami aranyszín alapon ábrázolja a pisztolyt rántó Orbánt és egy másikat, ami őt magát, a képeket pedig el fogja árverezni.
- Fantasztikus dolog történik Budapesten A Monet Immersive Experience kiállításon különleges utazásban volt részem, hiszen a BOK Csarnokban most megnyílt tárlat valóban Monet világát tárja elénk. Már az első lépések után éreztem, hogy ez nem egy szokványos kiállítás lesz – itt Monet lenyűgöző látomásai és impresszionista ecsetvonásai valóban életre kelnek, hála a legmodernebb technológiáknak.