Hirdetés

Betelt a pohár, őrjöngenek az Instagram-felhasználók az új funkció miatt

Garai Kitti portré Garai Kitti

Sokan azt tervezik, hogy inkább törölni fogják az alkalmazást.

Az Instagram arra akarja kényszeríteni a felhasználóit, hogy nézzék végig a reklámokat, méghozzá olyan módon, amely egyáltalán nem tetszik a felhasználóknak. Ahogy arról a naphire.hu is beszámolt, az Instagram arra készül, hogy elárassza reklámokkal a felhasználóit: a közösségi médiaplatform már teszteli a "reklámszünet" nevű funkciót, melynek keretében belül olyan hirdetések jönnek majd a platformra, amelyeket nem tudunk majd átugrani. 

Néhány felhasználó az X-en és a Redditen jelentette, hogy látta a funkciót a fiókján, valamint az Instagram szóvivője, Matthew Tye is megerősítette, hogy valóban zajlik a funkció tesztelése. 

Az Instagram már most is rengeteg hirdetést jelenít meg, ám a YouTubeon található, átugorhatatlan reklámok híre sokaknál kicsapta a biztosítékot. Egyes felhasználók egyenesen szemétnek nevezik az ilyen típusú hirdetéseket - írja a New York Post. "Új szemét funkciót tesztelnek" - reagált egy Redditező. 

A felhasználók több helyen is kinyilvánították a véleményüket, hogy minél több Instagram-vezetőhöz eljusson, hogy szerintük ez egy szörnyű döntés. "Már így is elegem van a rengeteg reklámból, amit az Instagram mutat, de ez? Ez már a következő szint" - írta egy másik hozzászóló. "Először ezek a cégek bevezették a gyors görgetést és az azonnali dopaminlöketeket, ezzel pedig azt érték el, hogy rosszabb lett az emberek figyelme, mint egy aranyhalé. És most meg akarják változtatni ezt, mert ez ártott a saját reklámnézettségüknek? Én azt mondom, hogy nem" - folytatta.

Nagyon kiborultak azok a felhasználók is, akiknél már megjelent az új funkció

Hivatkozás másolása

Az X-en egy felhasználó azt írta: "az alkalmazás legálisan megakadályozta, hogy elgörgessem a hirdetést, ami számomra egyszerűen egy őrült lépés. Amikor az info gombra kattintottak a magyarázatért, egy ablakkal találkoztak, amely a következőket írta: "A hirdetési szünetek a hirdetések újfajta megjelenési módja az Instagramon. Néha előfordulhat, hogy meg kell nézned egy hirdetést, mielőtt tovább böngészhetsz".

Egy másik személy a Reddit-en kijelentette, hogy ez a frissítés az "utolsó csepp a pohárban”.  Valaki pedig arról érdeklődött felháborodottan, hogy a "Meta fejlesztői nem végeztek semmilyen kutatást ezzel kapcsolatban, mielőtt a nagyközönségre tolták volna?”

„Ez sok embert fel fog idegesíteni” - írta egy következő ember. 

Nem világos, hogy a funkciót minden felhasználó számára bevezetik-e és mikor, de a platform szóvivője azt mondta, hogy az Instagram "tájékoztatást fog nyújtani, ha ez a teszt bármilyen hivatalos termékváltozást eredményez.”

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés