Hirdetés

A kényelem ára: nem csak idén, hanem talán minden évben drágulni fog a Netflix

Nap Híre portré Nap Híre

Levelet küldtek a részvényeseknek, amelyben azt közölték, hogy a streaming óriás jövőben is folytatni kívánja az áremeléseket.

„Ahogy beruházunk a Netflixbe és fejlesztjük azt, időnként arra fogjuk kérni tagjainkat, hogy fizessenek egy kis pluszt, hogy hozzájáruljanak ezekhez a fejlesztésekhez. Ami viszont segít a további beruházások pozitív lendkerékének beindításában, hogy tovább javítsuk és növeljük szolgáltatásunkat” – áll a levélben.

A céges közleményből kiolvasható, hogy a Netflix áremelései nem egyetlen tényezőhöz kapcsolódnak. Az okok, amiért egy olyan streaming- és produkciós társaságnak, mint a Netflix, árat kell emelnie, azok az infláció vagy a magasabb adatközponti költségek, habár ezeket a tételeket nem említik külön - írja a Blikk.

Ehelyett a Netflix úgy fogalmaz a befektetőknek szóló nyilatkozatban, hogy azt sugallja, az árakat azért fogják folyamatosan emelni, hogy ezzel a végfelhasználók támogassák a beruházásokat.

Az egyes országokban más rendszerben lehet hozzáférni a szolgáltatásokhoz, de ez valószínűleg nem befolyásolja az általános áremelési trend érvényesülését. A Netflix erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy az ügyfeleket vagy drágább, vagy reklámmal támogatott csomagok felé terelje. A legolcsóbb frissen előfizethető reklámmentes csomag az Egyesült Államokban a Standard csomag most 15,50 dollárba (mintegy 5500 forintba) kerül havonta.

Ha ugyanezt a csomagot valaki hirdetésekkel választja, akkor csak 7 dollárt (mintegy 2500 forintot) kell fizetnie havonta, azaz kevesebb mint feleannyiba kerül, mint a legolcsóbb reklámmentes verzió. Ez a különbség még soha nem volt ekkora.

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés