Hirdetés

Kiderült az igazság a magyarokról: ezt csinálják, amikor senki nem látja

Nap Híre portré Nap Híre

Tízből négyen így kapcsolódnak ki.

A szabadidő eltöltésének egyre népszerűbb formája az online film- és sorozatnézés: a nethasználó magyarok közül tízből négyen így kapcsolódnak ki hetente egy egész estés filmnek és egy rövidebb sorozatrésznek megfelelő időtartam erejéig - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az MTI-vel.

A felhasználók száma és az egy főre jutó, weblapon vagy applikáción töltött idő hossza alapján három nemzetközi (Disney+, HBO Max, Netflix) és két magyar streamingszolgáltató (RTL Most, TV2 Play), valamint két magyar videómegosztó (Jobbmintatv.online, Videa.hu) tartalomfogyasztási értékeit vizsgálta az NMHH április és június között - áll a közleményben.

Az eredmények azt mutatják, hogy a hét médiumot heti szinten mintegy 2,63 millióan keresik fel, havi szinten pedig az internetezők több mint fele, 4,16 millió ember.

Magyarországon egyértelműen a Netflix és a Videa a legnépszerűbb, mindegyikük egymillió látogatóval büszkélkedhet, utánuk következik a sorban az HBO Max és a Disney+, melyeket külön-külön félmillióan keresnek fel, míg a Jobbmintatv.online oldalát csaknem 300 ezren tekintik meg hetente.

Összességében egy átlagos hét leforgása alatt a legfiatalabb korcsoport (16-29 évesek) közel fele (46,3 százaléka, vagyis 735 ezer fő), a 30-59 év közöttiek kétötöde (39,7 százaléka, vagyis 1,5 millió fő), míg a 60-75 évesek kicsivel kevesebb mint harmada (32,2 százaléka, vagyis 357 ezer fő) kereste fel a vizsgált hét oldalt vagy a hozzájuk tartozó applikációk egyikét.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés