Hamarosan imázsjavító projektbe kezd a Lidl, bár egyelőre nem közölt az áruházlánc pontos részleteket, de ha hinni lehet a pletykáknak, akkor csökkenteni fogják a húskínálatukat, amit úgy fognak kompenzálni, hogy folyamatosan növelni fogják a növényi fehérjék arányát.
Német források szerint a Lidl a jövőben még több zöldségterméket szeretnének kínálni a vásárlók számára. Az intézkedés "alternatíva nélküli", mivel a cég azt az irányelvet vallja, hogy nem áll rendelkezésre az emberiség számára második bolygó, azt kell megvédeni, ahol most élünk. Úgy vélik, hogy az embernek úgy kellene táplálkozniuk, hogy a bolygó határait figyelembe veszik - írja a Blikk.
Garf, a vállalat vezető beszerzője szerint a lépésnek a fiatalabb generáció örülni fog. A közleményben kiemelték, más vállalkozások a kevesebb húsfogyasztásra akarják ösztönözni az embereket. Többek között speciális "témaheteket" terveznek a szupermarketekben a húsmentes termékek népszerűsítésére. A Lidl-csoport kezdetben nem foglalkozott azzal a ténnyel, hogy a masszívan megemelkedett húsárak egyébként is sok vásárlót akadályoznak abban, hogy húst fogyasszanak.
A Lidl a terveit 2025-ig kívánja megvalósítani.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas a baj: már a bolti tejben is megtalálták a madárinfluenza nyomait A naphire.hu a hét elején számolt be arról, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) figyelmeztetést küldött, ugyanis először találták meg a gyilkos madárinfluenzát a tejben, nagyon magas koncentrációban. Most kiderült: a boltok polcaira is került olyan tej, amelyben kimutatták a vírust.
- Túl vagyunk a nehezén? Meglepő számokat közölt az influenzáról az NNGYK A figyelőszolgálatban részt vevő orvosok jelentései alapján április 15. és 21. között 9200-an fordultak orvoshoz influenzaszerű tünetekkel - közölte a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ (NNGYK) a honlapján csütörtökön közzétett jelentésében.
- Egyre több embert ér utol a főszereplő-szindróma Manapság, az internet kérlelhetetlen térhódításával párhuzamosan rendre jelennek meg az újabb és újabb fogalmak, "szindrómák", amelyek a közösségi-médiahasználathoz kapcsolódnak. Az énközpontúság fogalma ugyan korábban is létezett már, de a közösségi média és az inluenszerkedés új szintre emelte a jelenséget.
- Egyre később kezdődik az öregkor, sokan nehezen néznek szembe az idő múlásával A kutatók megállapították, hogy az életkorral kapcsolatos felfogások nagyban különböznek a generációk között; minél idősebbek vagyunk, annál későbbre tesszük az időskor kezdetét.