Hirdetés

Undorító löttyöt árul "kávé" címén a Starbucks, kiakadtak a vásárlók

Horváth Fanni portré Horváth Fanni

Az új termék sokaknak nem nyerte el a tetszését.

Nemrég új terméket mutatott be a Starbucks, amit Oleato névre kereszteltek. Az új kávénak a különlegessége, hogy a már jól megszokott termékekhez hozzáadnak egy kanál minőségi, hidegen sajtolt, extra szűz olívaolajat.

Az új kávét először Olaszországban mutatták be, most azonban már az Egyesült Államokban is megjelent. A Starbucks úgy harangozta be az Oleatót, mint "váratlan találkozásból született innovációt, ami bársonyosan sima, enyhén édes és izgalmas" - írja az ATV.

Ez az egyik legnagyobb újításunk az elmúlt évtizedekben

- mondta Brady Brewer, a cég marketingvezetője, majd hozzátette: az újdonság át fogja alakítani a kávéipart. A vásárlók reakciója azonban nem igazán találkozott az elvárásokkal, sokan azt írták, hogy szinte azonnal rájuk tört a hasmenés, miután ittak a kávéból, más pedig arról számolt be, hogy az ital teljesen kikészítette a gyomrát. 

Utálom. Az olaj egy perc alatt kiválik azt italból, és egy a gusztustalan sárga folt lesz a kávé tetején

- írta egy vásárló, egy másik pedig azzal viccelődött, hogy kiválóan lehetne reklámozni fogyókúrás termékként, ugyanis az olívaolaj és a koffein is serkentő hatással bír. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés