Hirdetés

Ha ez igaz, nagyon nagy változás jön a Facebookon

Szabó Bianka portré Szabó Bianka

A Mark Zuckerberg által vezetett Meta Inc. nemrégiben bejelentette, hogy a legtöbb platformjukba integrálják a mesterséges intelligenciát.

Az egyik új funkció lehetővé teszi például a márkák számára, hogy ugyanazon szöveg különböző változatait generálják különböző célközönségek számára, miközben a hirdetés alapvető üzenete nem változik. Egy másik funkció különböző assetek létrehozásában segít, míg a vállalat harmadik megoldása a különböző képarányú vizuális anyagok létrehozásában, például közösségi posztok, történetek vagy rövid videók, például Reelsek létrehozásában segít - írja az Index

A vállalat elmondása szerint a funkciók egy része már elérhető néhány előzetesen kiválasztott hirdető számára, a tesztidőszak lezárultával pedig még több hirdető számára teszik elérhetővé.

Az utóbbi hetekben mi is rengeteget írtunk a metserséges intelligenciáról: kiderült például, hogy legalább félszáz oldalra gyártanak cikkeket chatbotok, és a tartalmak automatikusan, minden ellenőrzés nélkül kerülnek ki, gyakran hamis információkkal. Beszámoltunk arról is, hogy a Google korábbi dolgozója szerint bár a chatbotok egyelőre nem okosabbak nálunk, de úgy látja, hamarosan azok lesznek. Sőt, már odáig is eljutottunk, hogy a mesterséges intelligencia segítségével egy olyan gépet alkottak, ami hat robotkarból áll, ezeket pedig mindet viselője irányítja. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés