A Mark Zuckerberg által vezetett Meta Inc. nemrégiben bejelentette, hogy a legtöbb platformjukba integrálják a mesterséges intelligenciát.
Az egyik új funkció lehetővé teszi például a márkák számára, hogy ugyanazon szöveg különböző változatait generálják különböző célközönségek számára, miközben a hirdetés alapvető üzenete nem változik. Egy másik funkció különböző assetek létrehozásában segít, míg a vállalat harmadik megoldása a különböző képarányú vizuális anyagok létrehozásában, például közösségi posztok, történetek vagy rövid videók, például Reelsek létrehozásában segít - írja az Index.
A vállalat elmondása szerint a funkciók egy része már elérhető néhány előzetesen kiválasztott hirdető számára, a tesztidőszak lezárultával pedig még több hirdető számára teszik elérhetővé.
Az utóbbi hetekben mi is rengeteget írtunk a metserséges intelligenciáról: kiderült például, hogy legalább félszáz oldalra gyártanak cikkeket chatbotok, és a tartalmak automatikusan, minden ellenőrzés nélkül kerülnek ki, gyakran hamis információkkal. Beszámoltunk arról is, hogy a Google korábbi dolgozója szerint bár a chatbotok egyelőre nem okosabbak nálunk, de úgy látja, hamarosan azok lesznek. Sőt, már odáig is eljutottunk, hogy a mesterséges intelligencia segítségével egy olyan gépet alkottak, ami hat robotkarból áll, ezeket pedig mindet viselője irányítja.
Kapcsolódó cikkek
- Ez lehet a titok? Ez a diéta meghosszabbíthatja az életünket A hosszú élet kutatói évek óta végeznek olyan vizsgálatokat, amelyek szerint a kalóriakorlátozás meghosszabbítja az életünket.
- Már a tejben is megtalálták a rettegett kórt, súlyos figyelmeztetést küldött a WHO A gyilkos madárinfluenzát először találták meg a tejben, nagyon magas koncentrációban - figyelmeztet az Egészségügyi Világszervezet (WHO).
- Bekeményít a Google: még nagyobb hatalma lesz a szülőknek Képesek lesznek korlátozni, hogy kinek küldhetnek üzenetet a gyermekeik.
- Modern igények, elavult technológia - tényleg egyre gyakoribbak az internetes összeomlások? Mi a közös a Greggsben, az Egyesült Királyság legnépszerűbb kolbásztekercsének gyártójában és a tech titánokban, az Apple-ben és a Metában? A válasz egyszerűbb, mint gondolnánk, ám újabb kérdéseket vet fel.