Hirdetés

"Így lettem véletlenül milliomos" - a McDonald's korábbi dolgozója elárulta a titkot, amire mindenki kíváncsi

Garai Kitti portré Garai Kitti

A SEO-vállalkozó Joe Davies elárulta, hogyan válhat valaki milliomossá

A férfi évekig alacsonyabb beosztásokban, többek között a McDonald's-nál is dolgozott, azonban ennél többet akart. Davies és egy gyerekkori barátja, Joe Taylor mindig is arra vágyott, hogy nevet szerezzenek maguknak. "Nem mentem egyetemre, ahogy eredetileg terveztem, mert elegem lett a tanulásból, és csak pénzt akartam keresni" - magyarázta a 36 éves Davies. 

"Az iskola befejezése után főleg építkezésen dolgoztam, gyárakból szállítottam a boltokba, és hamburgereket sütöttem a McDonald's-ban. Utáltam, mert úgy éreztem, hogy semmi fontosan nem csinálok" - mesélte. Észrevéve, hogy az e-kereskedelem akkoriban virágzott, az Egyesült Királyságban született férfi heti 125 dolláros állást vállalt informatikai gyakornokként, és gyorsan megtanulta a dolgok csínját-bínját - többek között azt is, hogyan lehet a keresőoptimalizálással pénzt keresni - írja a New York Post. 

"A cégnél, ahol dolgoztam, felkértek, hogy készítsek egy weboldalt, és munka közben tanultam meg a SEO-t. Ez volt az első alkalom, hogy hallottam ezt a szót" - osztotta meg Davies. "Nem tudtam hova tenni, de voltak benne mérnöki elemek, kreativitással és marketinggel párosulva, ami nagyon jól illeszkedett a kreatív személyiségemhez." Davies elmondta, hogy a következő munkahelyén, egy SEO ügynökségnél hamar rájött az üzleti oldalra. Ezután jött a képbe Taylor is, aki úgy került be a céghez, hogy Davies beajánlotta értékesítő munkatársnak. "A többi már történelem" - mondta Davies. 

Egymással szemben ülve az íróasztalaiknál, a páros úgy döntött, hogy elindítják a FATJOE.com-ot 2012-ben, és kifejlesztenek egy rendszert a legjobb SEO eredmények eléréséhez - amit állításuk szerint egy ügynökség sem csinált még meg előttük. A két férfi azt mondja, két éven belül megkeresték az első milliójukat.

"Gyerekként arról álmodtunk, hogy gazdagok és híresek leszünk, saját rockbandával" - emlékezett vissza Davies, aki még mindig szívesen gitározik. "Kettőből egy nem is olyan rossz." Miután rájöttek, hogy remekül működnek együtt, 2013-ban felmondtak a munkahelyükön, hogy mindent beleadjanak a saját üzletükbe. 

"Az első naptól kezdve béreltünk egy irodát és az elején mindent magunk csináltunk. Én és Joe akár napi 13 órát is dolgoztunk, hogy mindent el tudjunk végezni" - mondta Davies, aki megjegyezte, hogy idővel már egy nagy csapatnyi szakembert is felvettek magukhoz. "Véletlenül létrehoztuk ezt a nagyszerű megoldást, egy szolgáltatási platformot az ügynökségek számára a SEO-szolgáltatások kiszervezésére, amelyet ma már a régi ügynökségünk is használ" - tette hozzá. 

A 12,6 millió dolláros cég világszerte 100 embert foglalkoztat, az ügyféllistán pedig 1000 ügynökség szerepel.

Daviest édesapja, Mick inspirálta, aki egy elsősegélynyújtást oktató cég tulajdonosa. Davies szerint a feltörekvő vállalkozóknak három kulcsfontosságú dologra van szükségük: lendületre, kíváncsiságra és a pénzkeresés égető vágyára. "Közhelyes, de csak bele kell vágni valamibe, csinálni és építeni. Számomra sok problémát jelentett a halogatás és a gondolkodás a megfelelő időpontról az induláshoz, ám ennek sosincs megfelelő időpontja" - fogalmazott. Davis azt javasolja, ne gondolkodjunk túlságosan előre, mert a tervek változhatnak. Azt is kijelentette, nincs olyan, hogy végzet. "Minden arról szól, hogy keményen dolgozzunk, és meglátjuk, hova vezet ez az egész" - tette hozzá. 

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Hirdetés
Hirdetés