Hirdetés

Magyar tervezőnek bókolt Placido Domingo

Nap Híre portré Nap Híre

Világsztárokat felvonultató eseményen mutatkozott be először a Dorina Dobor-ruhamárka.

A színpadon Placido Domingo, a legendás tenor; Stepjan Hauser a cselló mágusa, valamint Dimash Qudaibergen, a kortárs zene meghatározó alakja, akinek a basszus és az édes-tenor egyaránt a torkában van – a három világklasszis Magyarország szingapúri nagykövetének felkérésére lépett fel, „Szupersztárok és fiatal csodagyerekek” néven futó koncertjük a szigetországban zajló Magyar Hónap kiemelkedő eseménye volt.

Ahol a rendezvénysorozat közönsége elsőként találkozhatott a Dorina Dobor-márkával, ugyanis Pach Judit nagykövet a magyar ruhatervező egyik csipkekreációjában köszöntette a meghívottakat, illetve búcsúzott tőlük a koncert után, jobbján Placido Domingóval, balján Lantos Csaba energiaügyi miniszterrel (lásd: keretes írásunkat).

Persze Dobor Dorinát nemcsak ruhái képviselték, hiszen Pach Judit invitálására nem egyszerűen vendége, de aktív résztvevője is a Magyar Hónapnak, többek között diplomatafeleségeknek szervez exkluzív divatbemutatót. Így személyesen fogadhatta az elismeréseket: Placido Domingo például elegáns bókkal adta tudtára, igencsak tetszik neki az eseményen viselt krétaszínű kreációja.

A távol-keleti küldetés egy a Dorina Dobor-márka számos fellépése közül. A ruhatervező modelljei bemutatkoztak a politikai-gazdasági elit részvételével tartott jótékonysági estélyen; vonultak derbi és divatfesztiválon; díjat kaptak nemzetközi modellversenyen; színre léptek gálavacsorán vagy éppen afterpartyn. Ezekben az eseményekben egy a közös, hogy merőben eltérnek egymástól –különbözik az enteriör, igencsak más a közönség összetétele és össze sem hasonlítható az atmoszféra, legyen szó zenéről, fényekről, hangulatról. Éppen ezért szinte lehetetlen küldetésnek tűnik, hogy egyetlen ruhamárka minden helyzetben bizonyítson. Ám valójában egyáltalán nem „mission impossible” – ahogy a Dorina Dobor-kreációk ezt számos alkalommal bizonyították.

Szó sincs titokról, ördöngösségről – mosolyog a tervező – egy olyan életérzést kell megragadni, amelyik nem függ kortól, környezettől, eseménytől, nem hódol be az aktuális trendeknek, lényegében örök. Ez a letisztult elegancia, a franciás vonalvezetés. Ráadásul a tervező az anyagválasztás és a kiegészítők készítése során kifejezetten ügyel arra, hogy ruhái minden környezetben érvényesüljenek. Az előbbire jó példa a csipke, amelyik könnyed nyári ruhák és elegáns üzleti darabok díszítőeleme, utóbbinál pedig mindenképp meg kell említeni a ruhákhoz tervezett kalapokat, amelyek egy derbin, egy estélyin, illetve egy lazább partin egyaránt magabiztos kisugárzást kölcsönöznek viselőjüknek.

Keretes:

Ázsia Svájca

Lantos Csaba a Szingapúri Nemzetközi Energiahéten vesz részt, ahol az iparág összes meghatározó szereplője képviselteti magát, Keletről és Nyugatról egyaránt. Ugyanis Szingapúr kicsiként is a legnagyobb, a világgazdaság egyik fontos szereplője a Távol-Kelet egyik pénzügyi és logisztikai központjaként. (Nem véletlen, hogy Ázsia Svájcának is becézik.) Egy speciális államkapitalizmus formálta a szigetországot mai képére, amelyik az oktatásban látta a legfőbb gazdasági növekedési potenciált, kíméletlenül üldözte a korrupciót, illetve hangsúlyosan kezelte az emberek életminőségét. Így erősödött a világ egyik leggazdagabb államává, miközben a megélhetési költségei is páratlanok. Az árszint 5-10-szerese a környező országokénak, ám ez a szingapúriakat aligha zavarja, hiszen mindenből megengedhetik maguknak a csúcsminőséget. Itt még a metróaluljáró boltjaiban is Dior-, Bulgari-, Gucci- és Chanel-márkájú termékeket kínálnak, illetve lépten-nyomon Hermés-üzletekbe (az egyik leghíresebb francia luxusmárka) ütközik az ember. Nem csoda, hogy Kína ezen a vásárlói terepen teszteli különböző prémiummárkáit.

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés