Hirdetés

Ezt mégis hogyan gondolta a McDonald's?

Szabó Bianka portré Szabó Bianka

A McDonald's bejelentette új, retro stílusú étteremötletének, a CosMc's-nek a részleteit, amely a Starbucks piaci szegmensében működne. Kérdés, hogy megéri-e.

A hideg és meleg italkülönlegességekre összpontosító "teszt-étterem" ebben a hónapban nyílik meg Chicago közelében, és 2024 végére 10 helyszínen kíván megjelenni. A koncepció a gyorsétteremlánc legújabb erőfeszítése annak érdekében, hogy betörjön a kávépiacra, különösen az Egyesült Államokban, ahol a lakosság több mint 60%-a legalább egy csészével iszik naponta - írja a BBC

Az új márka neve a McDonaldland kabalafigurájának, egy űrlénynek a nevéből származik, aki az ételek után sóvárog, és az 1980-as évek végén és az 1990-es évek elején jelent meg a reklámokban. A menü a jelek szerint az édesszájúakat célozza meg, és olyan termékeket kínál, mint a Churro Frappe - az ismert spanyol fánkkülönlegesség nyomán - és az S'Mores Cold Brew - egyebek mellett S'Mores keksszel, csokoládéval és pillecukorral. 

A vállalat azt is ígéri, hogy a vásárlók bármilyen ital-kreációt készíthetnek.

Sera Senatore, a Bank of America vezető elemzője szerint nem világos, hogy a McDonald's miért gondolta úgy, hogy több értelme van egy külön márkát indítani, ahelyett, hogy csak a meglévő üzletek menüjét bővítené.

A McDonald's-nak már van egy kávézó- és snacklánca, a McCafé, amely csak kávét és édességeket, süteményeket illetve péksüteményeket kínál. Ez aratta a legnagyobb sikert az Egyesült Államokon kívül, Amerikában azonban Jeffrey Young, az Allegra World Coffee Portal, egy kávékutatási tanácsadó cég alapítója szerint a McDonald's nehezen tudta megalapozni "kávés hitelességét".

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés