Hirdetés

Ilyen nincs: újabb magyar csomagküldő cég mondta fel a szolgálatot, tajtékoznak az ügyfelek

Nap Híre portré Nap Híre

A Packeta csomagküldő vállalat összeomlása után újabb csomagküldő cég szolgáltatásával kapcsolatban merültek fel hasonló problémák, a Sameday ügyfelei ugyanis tömegesen panaszkodnak arról, hogy rendeléseik nem érkeznek meg, a cég ügyfélszolgálata pedig elérhetetlen vagy nem tud érdemben segíteni.

Amint az Index is emlékeztet, korábban elérhetetlenné vált a Packeta csomagküldő vállalat, amely akkor már napok óta lassabban szállította ki a csomagokat, az ügyfélszolgálat pedig hosszabb várakozás után sem vette fel a telefont. A cég Facebook-oldalán rengeteg panasz jelent meg, a Packeta pedig közölte, hogy a probléma hátterében a Temu állhat, amellyel a csomagküldő cég nemrég szerződést kötött, ezzel a megállapodással ugyanis drasztikusan nőtt a megrendelések, ezáltal pedig a kiszállítandó csomagok száma.

Most újabb csomagküldő céggel kapcsolatban merültek fel tömegesen panaszok. A Sameday szolgáltatását igénybe vevők ugyanis hasonló problémákról számolnak be, mint korábban a Packeta ügyfelei: hetekig késnek a csomagok, és az ügyfélszolgálat sok esetben most sincs a helyzet magaslatán.

"Úgy tűnik, teljesen összeomlott a rendszerük, elérhetetlenek a megkeresésekre, és semmilyen szolgáltatást nem nyújtanak. Többek közt az Emag, Vinted, Zooplus szerződött partnerei. [...] A Facebook is tele felháborodott kommentekkel. Nekem »csak« 10 napja veszett el a 30k körüli csomagom, más rosszabbul járt, úgy nézem" – írta a lap egyik olvasója. 

A Pénzcentrum egyik olvasója pedig számolt be, hogy az ügyfélszolgálat az easybox automaták telítettsége miatt semmit sem tudott neki ígérni a kiszállítás várható időpontjáról, csupán ennyit közöltek vele: „Egyhamar ne számítson arra, hogy megkapja a csomagját.”

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés