Hirdetés

Az Apple elismerte: kinyírja az emberi kreativitást

Nap Híre portré Nap Híre

Hatalmas felháborodást váltott ki az amerikai techcég legújabb reklámja.

Az Apple legújabb reklámjában az látható, ahogy egy nagy méretű, hidraulikus prés látványosan összenyomja a művészet és a kreativitás különböző kellékeit, a helyükön pedig már csak a cég nemrég bemutatott tabletje, az új iPad Pro látható. A reklám azonban kiverte a biztosítékot az embereknél, az óriásvállalatnak pedig bicsánatot kellett kérnie - írja a Bors.

"A célunk, hogy mindig ünnepeljük meg, ha felhasználóink ezerféle módon fejezik ki magukat és keltik életre az elképzeléseiket az iPad segítségével. Ezzel a reklámmal azonban elvétettük a célt, és ezt nagyon sajnáljuk"

- közölte Tor Myhren, az Apple marketingvezetője. A cég által megosztott videót már több millióan látták. A közösségi oldalakon pedig a felhasználók ki is fejtették, hogy mennyire érzéketlen a reklám, amely egy színtelen, disztópikus világot mutat be.

Hugh Grant Golden Globe-díjas brit színész is kritizálta a reklámot, szerinte a hirdetés bemutatja, hogy a "Szilícium-völgy hogyan zúzza szét az emberi élményt".

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés