Bekeményített a videómegosztó portál, felveszik a harcot a reklámblokkolók fejlesztőivel.
A YouTube a napokban tesztelni kezdte a reklámblokkolókat használók kitiltását a szolgáltatásából. Az esetükben videómegosztó egy felugró felületet jelenít meg, miszerint nem megengedett a hirdetések blokkolása, kapcsolják ki a funkciót a böngészőjükben, vagy fizessenek elő a többek közt reklámmentesítést kínáló YouTube Premiumra - írja az Origo.
Mivel a YouTube és a partneri programjában lévő tartalomkészítők a hirdetésekből és az előfizetésekből élnek, így hát nem meglepő ez a döntés. Mindenesetre nem csoda, hogy sok felhasználó használ reklámblokkolót, ugyanis a videómegosztó oldal egyre csak emeli a hirdetések mennyiségét, ráadásul a videókba való belepörgetéskor sem veszi figyelembe, hogy addig ténylegesen mennyit tekintettek meg belőle a nézők. Emiatt ha valaki megnézi a videó betöltésekor megjelent két-három hirdetést, majd azonnal belekattint a videó közepére, akkor azonnal beugrik majd egy újabb reklámblokk.

Minden bizonnyal a reklámblokkolók fejlesztői is lépni fognak, és várhatóan gyorsan újabb és újabb módokat találnak majd a tiltásainak kijátszására.
Kapcsolódó cikkek
- Hét évtizede állt először ember a világ tetején 70 éve ért elsőként az Everest csúcsára az új-zélandi Edmund Hillary és nepáli társa, Tenzing Norgay.
- Elképesztő dolog történt a budapesti állatkertben A vadonban már kihalt mhorr gazella született a Fővárosi Állatkertben, és a veszélyeztetett tarvarjaknál is több fióka cseperedik.
- Mint a mesében: csodálatos dolog tűnt fel Magyarország felett Ha felnézett az égre pünkösdvasárnap, Ön is részese lehetett a látványnak.
- Kamu ügyekre hivatkozott a ChatGPT, óriási bajban egy ügyvéd Egy New York-i ügyvédnek a bíróság elé kell állnia, miután a cége a ChatGPT mesterségesintelligencia-eszközt használta jogi kutatásokhoz.