Az amerikai Mikaila Ulmer négy éves volt, amikor rátalált ükanyja szakácskönyvére, a benne található recept pedig egy életre megváltoztatta az életét.
A kis Mikaila ugyanis elkészített egy limonádét az ükanyja instrukcióit követve, amely hatalmas sikert hozott számára.
Nagy titok nincs egyébként, mindössze annyi, hogy az ital cukor helyett mézzel készül.
A lány alig már pár évesen árulni kezdte a mézzel készült limonádét, amely nagyon népszerűvé vált. Felfigyelt rá a Whole Foods nevű üzetlánc is, akik végül 11 millió dollárért vásárolták meg a lány vállalkozását.
Mikaila üdítőitala már több mint 1500 boltban kapható az üzletnek köszönhetően.
A lány még 18 éves sem múlt el, de már saját könyvet is írt, valamint egy saját szájfényt is a piacra dobott - számolt be a meghökkentő élettörténetről a Mirror magazin.
Kapcsolódó cikkek
- Óriási pénzt hoz a Microsoftnak és a Google-nek az AI, de meddig tart a lendület? A Microsoft és a Google csütörtökön megdöntötte az első negyedéves eredményvárakozásokat, mivel a technológiai óriások továbbra is nagy összegeket fektetnek be a mesterséges intelligenciába, amely az emberek életmódjának drámai megváltoztatását ígéri.
- Milliárdosok versenyeznek a TikTok megvásárlásáért, de hiába Egy maroknyi amerikai pénzügyi és technológiai mágnás több milliárdos ajánlatra készül a TikTok megvásárlására, miután Joe Biden elnök aláírta azt a törvényt, amely arra kényszerítené a kínai tulajdonosokat, hogy eladják az alkalmazást, máskülönben betiltják azt az Egyesült Államokban.
- 3 tipp, amivel garantáltan csökkentheted a rezsid Kétségtelen, hogy egy kertes ház fenntartási költsége megterhelő a családi kasszának. Azonban számos olyan praktika van, melyekkel drasztikusan csökkenthető a rezsi. Cikkünkben 3 hasznos, valóban pénztárcabarát tippet osztunk meg, amelyek alkalmazásával akár 20-30%-kal is csökkentheted otthonod fenntartási költségeit.
- Ledobta a meglepetésbombát a Sziget Fesztivál, ez a világsztár is Budapestre érkezik Kylie Minogue lesz az idei Sziget Fesztivál sztárfellépője. A beharangozó sajtótájékoztatón a szervezők azt mondták, hogy a több mint 80 millió lemezt eladott énekesnő mellett még nagyon sok fellépő érkezik a színpadokra, csak győzzék a látogatók a válogatást a helyszínek között. A szervezők idén fejlesztik a vendégélményt, ami például azt jelenti, hogy gördülékenyebb lesz a ki- és bejutás.