Ezzel jobban biztonságban érezhetik magukat az ügyfelek.
Az OTP Bank ügyfelei mostantól már a mobilbankon keresztül, akár biometrikus módon is azonosíthatják magukat, ha felhívják a bank telefonos kontakt centerét, hangzott el az OTP háttérbeszélgetésén. Napi tízezer, éves szinten 2,8 millió ügyfélhívást kezelnek - írja a Napi.hu.
A júniustól már elérhető innováció évente mintegy 17 ezer megtakarított órát jelent, amit a kontakt center munkatársai tanácsadásra és ügyfélkiszolgálásra fordíthatnak – mondta a fejlesztéssel kapcsolatban Pesti Kornélia, a Contact Center igazgatója.
A megnövekedett banki csalások miatt, körülbelül két évvel ezelőtt kezdtek el az ügyfelek szkeptikussá válni. Becslések alapján az ügyfelek 30 százaléka bizalmatlan
– emelte ki.
Mi is többször beszámoltunk már róla, hogy csalók próbáltak adatokat megszerezni a bank ügyfeleitól például úgy, hogy egy meghatározott bank nevében hívják fel vagy küldenek SMS üzenetet számukra.
A biztonságos azonosítás a bank mobilalkalmazása segítségével push üzeneten keresztül történik. A hazai bankszférában elsők között alkalmazott innovációnak köszönhetően egyszerűbbé válik és átlagosan másfél perccel csökkenhet a telefonos ügyintézések időtartama.
Kapcsolódó cikkek
- Nekiment a háziorvosnak a magyar nyugdíjas, elképesztő, miért Először csak minősíthetetlen hangon beszélt, majd jött az erőszak.
- Nem hiszi el: rosszul alszik a négy fiatal lányt meggyilkoló százhalombattai rém Balogh Lajos úgy véli, az ember álmait biztosan a lelkiismeret irányítja.
- (18+) Vérfagyasztó gyilkosság: Agyonlőttek egy hároméves gyermeket az utcán A kisfiú azonnal szörnyethalt.
- Újabb bajban Trump: egy bíró elvenné a cégeit, és csődgondnokot küld rá Ez a hét sem múlt el Donald Trump elleni vádemelés nélkül, most céges csalást követett el a manhattani ügyészség szerint.