A Netflix-rajongók dühöngenek, miután a treaming-óriás elkezdte a felhasználókat a hirdetésalapú előfizetésre átterelni. A népszerű platform pedig már tavaly figyelmeztette a felhasználókat, hogy az alapcsomagja el fog tűnni.
Eddig a Basic-csomag volt a legolcsóbb opció hirdetések nélkül, ami mindössze 7,99 fontba került az Egyesült Királyságban. Az alapcsomag kivezetése azonban egyre közelebb van, és nemcsak az Egyesült Királyságban élő felhasználókat érinti, hanem az Egyesült Államokban élő felhasználókat is.
A Netflix már megszüntette ezt az opciót az új előfizetők számára, ám a meglévő felhasználók tulajdonosai továbbra is élhettek az alapcsomaggal - egészen mostanáig. A nézők ugyanis most kaptak egy e-mailt, amelyben arról tájékoztatják őket, hogy hamarosan teljesen átállnak a reklámalapú csomagra - írja a Sun.
A hirdetésalapú csomag ugyan olcsóbb, de az érintett nézők nem örülnek annak, hogy reklámokat kell nézniük. Akik el akarják kerülni a reklámokat, azoknak a standard szintre kell frissíteniük, és felárat kell fizetniük. "Ez valami vicc? Nincs szükségem a standard csomagra, és nem fizetek azért, hogy reklámokat nézzek" - akadt ki egy felhasználó az X-en. "Ez arra kényszerít bennünket, hogy elviseljük a reklámokat vagy évente 36 fonttal többet fizessünk ugyanazért a tartalomért. Értem, hogy új lehetőségeket adnak hozzá.. de a hűséges ügyfeleket büntetni a megszüntetéssel? Rossz lépés" - folytatta a panaszkodást.
Egy másik felhasználó azt írta: "drasztikusan megemelték az árat, miközben azt mondták, hogy az olcsóbb, reklámmal ellátott opciót kellene választanom. Nem fogom. Nem azért fizetek pénzt, hogy még mindig reklámokkal bombázzanak. De most már elég volt."
"Nem akarok reklámokat! És 10,99 font azok nélkül egy égbekiáltó rablás!" - írta egy harmadik felhasználó. A fiókokat jövő hónaptól váltják át.
A kanadai előfizetők is kaptak egy hasonló e-mailt, amelyben közlik velük, hogy manuálisan kell új csomagot választaniuk. A tájékoztatás szerint június 1-jéig kell választaniuk, különben a tagságuk atomatikusan megszűnik.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Ne lepődjön meg, ha ezzel találkozik majd az utakon: teljesen megváltozik a Jaguar logója A Jaguar bemutatta új logóját, miközben az autógyártó belép egy "új korszakba", amely teljesen az elektromos járművek kínálatát helyezi előtérbe.
- Ilyen van? Egy étteremtulajdonos megtiltotta az alkalmazottaknak, hogy az év végéig betegszabadságra menjenek Karácsonykor és szilveszterkor sem betegedhetnek meg a kaliforniai pizzéria dolgozói, mert az étteremtulajdonos szerint "minden munkatársra szükség van" a év legforgalmasabb időszakában.
- Rendkívüli hírek érkeztek Noszály Sándorról: így van most a sportoló Noszály Sándort heteken keresztül kezelték egy kórházban a bipoláris zavara miatt. Az elmúlt néhány hét valóban kritikus volt, a sportoló állapota azonban szerencsére jobbra fordult, annyira, hogy már ki is engedték a kórházból.
- Nem, nem viccelünk: több mint hatmillió dollárért kelt el egy falra ragasztott banán Maurizio Cattelan igencsak provokatívnak nevezhető műalkotása, amely egy falra ragasztott banánt ábrázol, 6,2 millió dollárért kelt el a New York-i Sotheby's árverésén. A végső eladási ára négyszerese volt annak, amit korábban jósoltak.