Hirdetés

Rendkívüli bejelentést tett az MVM: nagy változás jön, ez rengeteg embert érint

Nap Híre portré Nap Híre

AZ MVM ügyfelei számára minden ügyintézési lehetőség egy központi felületen válik elérhetővé. 

Egyszerűbbé válik az online ügyintézés az MVM nem lakossági ügyfeleinek, akik egyetemes szolgáltatás keretében vételezik az energiát. Az ügyfelek számára már elérhető az MVM online ügyfélszolgálati felület, így ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézhetik gáz- és áramügyeiket - írja az Origo, hozzátéve, hogy az MVM Next törekvése, hogy megkönnyítse az egyetemes szolgáltatás keretében energiát vételező nem lakossági ügyfelei számára az online ügyintézést. 

Mostantól minden egyetemes szolgáltatásra jogosult ügyfél ugyanazon az online felületen, az MVM Next weboldalán (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), illetve az MVM Next mobilalkalmazásban tudja intézni mind gáz-, mind áramügyeit. Ez az újítás lehetővé teszi, hogy a korábban elkülönülő ügyfélszolgálati rendszerek helyett egyetlen, integrált platformon történjen meg az ügyintézés, ami egyszerűbbé és gyorsabbá teszi az ügyfélszolgálati folyamatokat.

Az új platformnak köszönhetően a nem lakossági ügyfelek könnyedén, egy helyen tudják rendezni energiaszámláikat, beküldhetik mérőállásaikat, vagy kezelhetik szerződéseiket. Az applikáció egyben kényelmes megoldást kínál azok számára is, akik mobileszközön szeretnék elérni az MVM szolgáltatásait.

Az átalakítás részeként a korábbi online ügyfélszolgálati felületek, amelyek csak áram- vagy gázügyintézésre voltak alkalmasak, valamint az MVM Next EnergiApp október 31-én megszűnnek, ezért az ügyfeleknek javasolt mielőbb regisztrálniuk az új online ügyfélszolgálati felületen. 

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés