Spórolnak a magyarok, keresik az akciót
Hivatkozás másolásaA vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
Az MTI-hez pénteken elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.
A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.
A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.
Arról pedig éppen reggel írtunk, hogy a hazai vásárlók már az élelmiszeren is próbálnak spórolni, ha lehet, meg sem vesznek mindent.
Kapcsolódó cikkek
- Borzasztó, mit művel a tinik agyával a gyorséttermi kaja Egy friss tanulmány szerint az egészségtelen ételeket fogyasztó tinédzsereknek hosszú távú memóriaproblémáik lehetnek.
- Döbbenetes mértékben növeli a vastagbékrák kockázatát az alkoholfogyasztás Több tudományos kutatás is alátámasztja: szoros összefüggés van az alkoholfogyasztás és a vastagbélrák kialakulásának kockázata között. A vizsgálatok szerint minél több alkohol italt fogyasztunk, annál nagyobb valószínűséggel alakulhat ki a daganat.
- Már a botoxot is hamisítják? Egy tucat nő került kórházba a szépészeti beavatkozás után Az USA kilenc államából tizenkilenc ember érzékelt káros reakciókat, miután olyan botoxot kaptak, amelyeket engedély nélkül, képzetlen személyektől vagy nem orvosi ellenőrzés mellett adtak be.
- Nem vicc: a rendszeres kávéfogyasztás segíthet megelőzni a bélrákot Egy sok tekintetben egészségtelennek tartott szokás segíthet megelőzni a bélrákot: a legújabb kutatások szerint ugyanis a kávéfogyasztás jelentősen minimalizálja a kockázatot.