A magyarok négyötöde elégedetlen a mindennapi munkahelyi adminisztrációval, a papírmunkával és az egyéb belső folyamatok kezelésével - derül ki a TOPdesk Magyarország MTI-hez eljuttatott reprezentatív felméréséből.
A kutatás szerint a legbosszantóbbnak azt tartják a válaszadók, hogy túl lassan kapnak választ a kérdéseikre, 75 százalékuk számára ez a legzavaróbb tényező. A munkavállalók közel fele szerint a nem kielégítő információszolgáltatás is megnehezíti a mindennapjaikat.
Az informatikai eszközök közül a nyomtatókkal gyűlik meg a legtöbb irodai dolgozó baja: több mint egyharmaduk válaszolta ezt.
A második és harmadik helyen az új programok telepítése és a levelezőrendszerrel kapcsolatos fennakadások állnak. Kiemelték: a nehézségek miatt a válaszadók negyede nem tud higgadt maradni.
A közlemény szerint a válaszadók hetven százaléka számolt be arról, hogy közvetlenül informatikai szakemberhez vagy rendszergazdához fordul, amikor problémával találkozik.
Tízből azonban mindössze négy munkavállaló tapasztalja, hogy 24 órán belül megnyugtató választ kap informatikai kérdéseire.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Váratlanul érhet sokakat, amit az újfajta covid produkál Az eddig megszokott tünetek helyett most valami mást tapasztalhatnak a betegek.
- Rosszkedvű, depressziós, féltékeny, elviselhetetlen? - Nem az az oka, amire elsőre gondolna Az internet tönkreteszi az életünket, depresszióssá, féltékennyé tesz, igaz? Egy új tanulmány szerint nem feltétlenül.
- Befenyítették Magyarországon a Vibert, jön a változás Számos ponton módosít a Viber internetalapú üzenetküldő szolgáltatás a Gazdasági Versenyhivatal eljárása után.
- Legyen nagyon óvatos idén nyáron: a strand a halálos baktériumok otthona Ha azt szeretné, hogy az egészsége idén nyáron rendben legyen, tisztában kell lennie azzal, milyen veszélyes baktériumoknak lehet kitéve a strandon.