Hirdetés

Kiverte a biztosítékot a vásárlóknál a luxusáruház, csúf tortákat kaptak karácsonyra

Horváth Fanni portré Horváth Fanni

Bocsánatot kellett kérnie egy japán luxusáruháznak, miután több száz összedőlt karácsonyi epres süteményt szállítottak ki a megrendelőknek.

Az áruház karácsony előtt mintegy 2900 epres süteményt szállított ki, ám megérkezéskor 807 darab sütemény sérült volt. Ezt követően a vásárlók a nemtetszésüket a közösségi oldalakon is kinyilvánították - írja a BBC.

A Takashimaya szerdán közleményt adott ki, amelyben bocsánatot kértek a vásárlóktól, amiért csalódást okoztak nekik és vállalják a felelősséget.

Kazuhisa Yokoyama vezető ügyvezető igazgató egy tokiói sajtótájékoztatón mélyen meghajolt, hogy megbánását kifejezze a fogyasztók felé. A Takashimaya szerdán közölte, hogy a süteményeket a Win's Ark, egy Saitama városában működő cukrászüzem készítette és fagyasztotta le. A szállítást egy másik cég, a Yamato Transport végezte. Egy belső vizsgálat azonban nem tudta megállapítani, hogy a sütemények miért érkeztek sérült állapotban a vásárlókhoz.

Bár az ázsiai ország lakói túlnyomórészt nem keresztények, a japánok a karácsonyt ajándékcserével és a szeretteikkel való ünnepi étkezéssel ünneplik.

A Takashimaya epres süteménye friss eperből készült rétegeket tartalmaz, amelyeket fehér cukormázzal borítanak be Ezt gondosan megformázzák, hogy egy ruha fodros szegélyére hasonlítson. A sütemények darabja átszámítva nagyjából 13 ezer forintba kerül.

A közösségi médiában megosztott fotókon az eperszeletek lecsúsztak az olvadt cukormázról. Az X, korábban Twitter egyik felhasználója szerint a torta összeesett állapotban érkezett meg hozzá, amit aztán gyümölcsökkel és reszelt csokoládéval próbáltak álcázni. A poszt eddig 16,1 millió megtekintést ért el.

A Takashimaya karácsony napján és szerdán is bocsánatot kért.

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés