Szeptembertől már nem csak Audik készülnek a győri Audi-gyárban: az emlémát Q3-asok és Q3 Sportbackek hűtőmaszkjára teszik, velük egy gyártósoron azonban Cupra Terramarok is készülnek.
Az Audi Hungaria úgy véli, nekik kellett kiérdemelniük, hogy a Cupra-t gyárthassák. "Ha nem lennénk jók, ha túl drágán dolgoznánk, ezt a terméket nem kaptuk volna meg” – mondják, idézte a Player. A lap ugyanakkor megjegyezte: a Terramart nyilván ott célszerű gyártani, ahol a vele szoros műszaki rokonságban lévő Q3-ast.
A győri Audi-gyárnál a Terramar gyártására is alkalmassá tették a gépeket, úgy, hogy közben ütem szerint készültek a Q3-asok. Ez jóval bonyolultabb folyamat annál, minthogy a közös alapokra ezentúl ne csak egyedi Q3-as, hanem egyedi Terramar alkatrészek is kerülhessenek - írja a lap.
A névadó Terramar versenypályán száguldoztunk a Terramarok csúcsváltozatával, a 272 lóerős plug-in hibriddel, ami minden dinamizmusa mellett képes átváltozni meglepően csendes családi autóvá is.
A Cupra brandjéhez a bronzszín mellett a matt fényezés is hozzátartozik – van némi képzavar a kifejezésben –, a győri üzemben viszont csak napi három matt lakkozáshoz volt kapacitás. Most már harminchoz van. Egy multicégnél nem különleges, hogy különböző nemzetiségű emberek dolgoznak együtt, egy német tulajdonú, magyarországi telephelynél sem, a cuprásításnál viszont még spanyol és olasz szakemberek is bekapcsolódtak a munkába, előbbiek azért, mert a márka mégiscsak spanyol, a Cuprák egyik erőssége, a dizájn pedig olasz meló.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Egyre mélyebbre kerül a forint, nagyon drága most az euró Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben a nemzetközi bankközi devizapiacon szerda estéhez képest.
- Orbán Viktor gyászol: így búcsúzik Kozma Imrétől a miniszterelnök Mint azt a naphire.hu is megírta, életének 85. évében meghalt Kozma Imre atya, katolikus pap, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapító elnöke, a Betegápoló Irgalmasrend korábbi magyarországi vezetője.
- Mi a fene folyik a magyar rendszámok körül? Szeptembertől már nem jár a zöld rendszám és az azzal járó több kedvezmény a növelt hatótávolságú – konnektorról is tölthető – hibrideknek és a plug-in hibrideknek. Ez érezhetően visszavetette az eladásokat. Míg korábban havonta több száz ilyen autót helyeztek forgalomba, szeptemberben mindössze 15 darab került piacra. Az elektromos autók értékesítése nem változott jelentősen.
- Gyászol az ország, elhunyt Kozma Imre atya Életének 85. évében meghalt Kozma Imre atya, katolikus pap, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapító elnöke, a Betegápoló Irgalmasrend korábbi magyarországi vezetője.