Hirdetés

Nyakunkon a fizetős Facebook: itt vannak a részletek

Nap Híre portré Nap Híre

A Meta hétfőn bejelentette, hogy novembertől kezdve az Európai Gazdasági Térség országaiban és Svájcban is reklámmentesítést kínáló előfizetést vezetnek be. 

Az Origo azt írja, a lehetőség más régiókban és országokban nem lesz elérhető, ugyanis az ajánlat létrehozását az EU jogszabályai kényszerítették ki. Megijedni azonban nem kell, ugyanis a Facebookot és az Instagramot a jövőben is tudjuk ingyen használni, azonban azok, akik előfizetnek, jobb felhasználói élményben részesülnek majd. A vállalat azt azonban nem tisztázta, hogy az algoritmikus tartalomajánlások terén lesz-e különbség az ingyenes és a fizetős változatban.

A cég szerint 2024 márciusáig egyetlen előfizetési díjjal a felhasználók összes olyan profilja reklámmentes lesz, amely megtalálható a Meta Fiókközpont felületén. Ezt követően a díj csak egy profil reklámmentesítését fedezi majd, a további profilok esetében egyenként felárat kell majd fizetni.

Az alap havidíj böngészőn keresztüli kártyás fizetés esetén 9,99 euró lesz, míg a számlát az App Store-on vagy Play Áruházon keresztül kiegyenlítőknek 12,99 eurót kell fizetniük, mivel a Meta ráterheli a vevőkre az Apple és a Google in-app vásárlásokból származó jutalékát. Márciustól kezdve a további fiókok reklámmentessé tétele további 6 euróba vagy 8 euróba kerül majd, fizetési módtól függően.

Korábban arról is írtunk, hogy hamarosan új funkció jön a Messengeren. A Meta ugyanis azt tervezi, hogy a hírek, infók, szavazások és a márkák különféle üzenetei közvetlenül érkeznek majd a Messengerbe a felhasználókhoz. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés