Hirdetés

Pont került a magyarok idegeit borzoló ügy végére: ennyi kártérítésre számíthatnak a pórul járt ügyfelek

Nap Híre portré Nap Híre

Kiderült, hogy miért omlott össze Magyarországon a legnagyobb csomagküldő.

Hetek óta súlyos fennakadások tapasztalhatók a Packeta csomagküldő szolgáltatónál. A Világgazdaság több olvasói jelzést is kapott erről, ezeket a jelzéseket megerősítik az internetes fórumokon fellelhető, tucatszám olvasható panaszok. A cég Facebook-oldalán rengeteg panaszkodó ember jelent meg az elmúlt napokban, többen írták, hogy a csomagjuk nem érkezett meg. Volt közöttük olyan, akinek akkor 19 napja úton volt a csomagja Budapestről Halásztelekre, az illető szerint a vállalat az e-mailekre nem reagál, a telefont pedig nem veszik fel.

A Világgazdaság megkereste a vállalatot, hogy közvetlenül tájékozódjon a kialakult helyzet mögött álló okokról. A Packeta válaszában megnevezte a fennakadások okát. „Az elmúlt néhány hónapban fűztük szorosabbra együttműködésünket egy ismert, nagy távol-keleti webáruházzal (ez vélhetően a Temu – a lap szerkesztője). Ezáltal pedig a drasztikusan megnövekedett kezelendő csomagmennyiség. A helyzetet azonban felismertük, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy helyreállítsuk a megszokott szolgáltatásminőséget” – fogalmaztak a lapnak az Origo szerint. 

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés