Hirdetés

Kitört a botrány: lopással vádolják Beyoncét

Garai Kitti portré Garai Kitti

Beyoncét azzal vádolják, hogy lenyúlta Hajime Sorayama japán tervező művészeti alkotását.

Sorayama hétfőn az Instagramon azt állította, hogy a 42 éves Grammy-díjas énekesnő nem kért tőle engedélyt, mielőtt állítólag az ő futurisztikus vázlatait és ruhakölteményeit használta fel a "Renaissance" turné vizuális anyagának részeként - írja a PageSix

"Yo @beyonce. Meg kellett volna kérdezned "hivatalosan", hogy sokkal jobb munkát készíthessek neked, mint ahogy a barátom, @theweeknd esetében tettem" - írta Sorayama egy öt fotóból álló bemutatóhoz, amely összehasonlította az ő művét néhány Beyoncé fellépési grafikájával és ruhájával.

Az első képen Beyoncé arca volt látható egy hatalmas képernyőn. A felvételen az énekesnő - akinek a legutóbbi albuma és a turnéja is az ezüst esztétikájára épül - egy krómozott, földönkívülire emlékeztető fejfedőt viselt, amely a homlokára simult, és hegyes hengereket ábrázolt a füle fölött. A robotikus megjelenést ezüst ajakgyűrűkkel egészítette ki.

Sorayama posztjának második képe ugyanennek a popsztárnak a képét mutatta egy pólón.

Az utolsó három fénykép illusztrációkat ábrázolt nőkről, akik feltűnően hasonló fejdíszeket viseltek, és az azokhoz illeszkedő, geometriai alakzatot formázó ruházatot, melyek hasonlítottak az illeszkedő ólomruhákhoz.

"Ez a Robot Hyper Feme műfaj nem csak a tiéd," jegyezte meg egy kritikus a feltöltés alatt. "Ezenkívül az album, a borítókép, a koncert, a film elmúlt. Miért beszélsz róla most."

Egyébként a kommentelők szerint többen is úgy vélik, hogy Sorayama és Beyoncé valószínűleg mindketten az 1927-es "Metropolis" című német expresszionista némafilmből merítettek ihletet.

Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért! 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés