A Jaguar bemutatta új logóját, miközben az autógyártó belép egy "új korszakba", amely teljesen az elektromos járművek kínálatát helyezi előtérbe.
A 102 éves luxusautó-gyártó a korábbi, teljesen nagybetűs logóját egy új dizájnra cseréli, amely a vállalat közlése szerint a „modernizmus erőteljes ünneplését” jelenti. Az új logó egy kicsit kevésbé amerikai „Jag-wahr”, és inkább a hagyományos „Jag-you-are” kiejtést tükrözi, ahogyan azt a tengerentúlon mondják - írja a CNN.
A Jaguar, amely talán leginkább drága versenyautóiról és luxus szedánjairól ismert, az Egyesült Államokban egyetlen modellre, az F-Pace SUV-ra szorítkozott, és a brit piacon teljesen leállította az autóértékesítést, miközben elektromos járműgyártóként próbálja újra feltalálni magát. A vállalat újragondolása utáni első elektromos járművet a tervek szerint 2026-ban kezdik majd el gyártani.
Az egyedi betűtípussal tervezett, aranyszínű Jaguar betűk a „G” és az „U” betűket kivéve, amelyek a vállalat szerint „a váratlant demonstrálják a nagy- és kisbetűk vizuális harmóniában történő zökkenőmentes keverésével”.
Az aranyszínű Jaguar betűk, amelyeket egyedi betűtípussal terveztek, szélesebb távolságra vannak elhelyezve, és kisbetűk, kivéve a „G” és „U” betűket.
A Jaguar márkájának egyéb változásai között szerepel egy újratervezett „ugró macska” logo, amelyet „Leaper”-nek neveznek, valamint egy új monogram, amely tartalmazza a márkanevben szereplő „J” és „R” betűket. A Car and Driver beszámolója szerint a Leaper, amely évtizedek óta díszíti az autóikat, el lesz távolítva, és a helyét a jelvény veszi át.
"Ez egy olyan újragondolás, amely visszaadja a Jaguar lényegét, visszaadja azokat az értékeket, amelyek valaha annyira népszerűvé tették, miközben relevánssá teszi a mai közönség számára is” - mondta Gerry McGovern, a Jaguar Land Rover kreatív igazgatója egy sajtóközleményben.
Az igazgató egy sajtóeseményen még viccelődött is, hogy a Jaguár "nem szippantott semmi fehéret - ez valódi."
A Miami Art Week december 2-i rendezvényén fog majd kiderülni az, hogy az összes új márkajelzés hogyan fog kinézni az autókon.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Borzalmas tragédia történt: saját macskája ölt meg egy férfit A "Sztyopka" nevű macska először elszökött otthonról, majd miután a gazdája két nap múlva megtalálta, a történet tragikus fordulatot vett. Az állat - ami állítólag korábban mindig barátságos és ártalmatlan volt - csúnyán megkarmolta az 55 éves gazdája lábát, a mentők már nem tudták megmenteni az életét.
- Csodálatos hír érkezett: édesapa lesz Brasch Bence Brasch Bence és Gál Réka Ágota csak május óta alkotnak egy párt, de már az esküvőjükről is döntöttek, most pedig újabb csodás hírrel rukkoltak elő: az első közös gyermeküket várják.
- A spanyol kormány figyelmeztető jelzést rakatna minden telefonra A spanyol kormány egy olyan intézkedést tervez bevezetni, amely szerint az országban kapható okostelefonokon fel kellene tüntetni, hogy a használatuk hogyan és miképp lehet káros az egészségre.
- Kijött a friss lista: ezek voltak a legnépszerűbb Wikipédia-oldalak 2024-ben Legyen szó az amerikai politikáról vagy az indiai krikettsportról, a Wikipédia emberek milliói számára vált az információk forrásává világszerte. A Wikimedia Alapítvány, amely nonprofit szervezetként működteti az oldalt, kedden közzétette éves listáját a leglátogatottabb Wikipédia-oldalakról, bemutatva, hogy az embereket idén milyen témák érdekelték leginkább.