Hirdetés

Van, akinek semmi sem drága: viszik a luxusmárka termékeit, mint a cukrot

Szabó Bianka portré Szabó Bianka

Bár az elmúlt hónapokban leginkább az árak emelkedéséről és az inflációról szóltak a hírek, az elemzői várakozásoknál nagyobb mértékben nőtt a Hermes francia luxusmárka bevétele az idei első negyedévben.

A cég honlapjára pénteken felkerült adatok szerint a bevétel 3,380 milliárd euró volt, 23 százalékkal nőtt. A szakértők véleményének átlagában kisebb, 15 százalékos növekedés szerepelt.

A Hermes hangsúlyozta, hogy a negyedévben minden fontosabb piacán és valamennyi üzletágában nőttek a bevételei. A cég bevételei Ázsiában (Japánt nem számítva) 23 százalékkal, Japánban 26 százalékkal, az amerikai kontinensen 19 százalékkal, Európában pedig (Franciaország nélkül) 21 százalékkal, míg Franciaországban 28 százalékkal emelkedtek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 19 százalékkal, a konfekció és kiegészítők eladásából 34 százalékkal nőtt, a selyem és textilüzletág bevétele 20 százalékkal, a parfüm és szépségápolási cikkeké 7 százalékkal, a karóráké 25 százalékkal, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 28 százalékkal bővült.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés