Az ünnepi vásárlási szezon előtt Green Friday néven kampányt indított a Mastercard partnereivel, hogy felhívják a figyelmet a tudatos költekezésre, a környezettudatos vásárlásra.

A Mastercard MTI-nek küldött hétfői közleménye szerint kezdeményezésükhöz a magyar bankok közül csatlakozott a Magyar Cetelem Bank, a Gránit Bank, az OTP Bank, a Magnet Bank, az MBH Bank és a Raiffeisen Bank, az acióban részt vesz a Kifli.hu és BKK is.
Az akció 2023. november 17. és december 5. között tart, elsődleges célja, hogy a megfontoltabb vásárlási szokásokat ösztönözze az ünnepi időszak közeledtével.
A tájékoztatás szerint a kampány időszaka alatt a Mastercard honlapján egy dedikált microsite segíti azokat, akik szeretnének előre lépni a tudatos vásárlások terén, a legfontosabb tippek a résztvevők social media csatornáin is elérhetők lesznek.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Tragikus részletek a magyar rendszámú autó hollandiai tragédiájáról Többen meghaltak, amikor egy magyar rendszámú autó a vízbe zuhant Hollandiában.
- Borzalmas tragédia Budapest határában Szén-monoxid-mérgezésben életét vesztette egy ember vasárnap Maglódon - közölte a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság helyettes szóvivője az MTI-vel.
- Elkészült a magyar parlamenti javaslat, teljesen máshogy emelnék a nyugdíjakat Az Országos Nyugdíjas Parlament idén is elkészítette javaslatát, hogy milyen változásokat szeretnének a nyugdíjasok.
- Durva fordulat: alig kezdődött el, már vége is a télnek, jön a +11 fok Úgy tűnik, eddig tartott a tél, kedden már + 11 fok (!) is lehet.