Vizsgálódik a Gazdasági Versenyhivatal: egy üdítőital gyártója azt ígéri, termékeik enyhítik a másnaposság tüneteit, de úgy tűnik, ez nem teljesen így van.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Regenera nevű revitalizáló és másnaposság elleni ital gyártóját és forgalmazóját vizsgálja.
“A cégek országos tévéreklámokban, illetve az interneten olyan egészségre ható állításokkal népszerűsítették az üdítőitalt, amelyek valószínűsíthetően nem felelnek meg az élelmiszerekre irányadó ágazati szabályoknak” - közölte a GVH.
Kiemelték, hogy az eljárás végéig nem lehet azt kimondani, hogy a vállalkozások jogsértést követtek volna el. Ennek megállapítására három hónapja van a hatóságnak, amit indokolt esetben kétszer két hónappal meghosszabbíthatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Emlékmumifikálás: ezért fontos törölni elhunyt szeretteink mobilszámát Sokan akár évekig is őrizgetik egy-egy elhunyt hozzátartozójuk számát a telefonjukban, de ez veszélyes lehet.
- A Covidnál is pusztítóbb az óraátállítás, itt vannak a halálozási adatok A Nature-ben megjelent egy tanulmány szerint kimutatható az összefüggés az óraátállítás és a halálozások száma között.
- Óraátállítás: így dönt a kormány az eltörlésről Magyarországon ismét óraátállításra kerül sor most vasárnap: hajnali 2:00 órakor 3:00 órára kell előre állítani az órákat.
- Nagy a baj, ismét terjedni kezdett a halálos betegség Ismét emelkedni kezdett a tuberkolózis (tbc) okozta halálozások száma Európában az Egészségügyi Világszervezet (WHO) figyelmeztetése szerint.