Hirdetés

Atomot dobott a Lidl a magyar piacra - mit lépnek a többiek?

Horváth Fanni portré Horváth Fanni

Nagyban készül már az áruház a grillszezonra, aminek kapcsán olyan bejelentést tett, hogy a többi áruházlánc felkötheti a gatyáját.

A bejelentés szerint a Lidl magyarországi áruházaiban az eddiginél jóval szélesebb húsból és húskészítményekből álló kínálattal indul a grillezési szezon. Ez azt jelenti, hogy több mint 50 terméket fognak forgalmazni, amelyek között újak és régi kedvencek is megtalálhatóak lesznek. Az áruházlánc kiemelte, nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy minél nagyobb arányban magyar beszállítóktól érkezzenek a húskészítmények.

A hazai termékek pedig nemcsak a kíváló minőségre jelentenek garanciát, hiszen a magyar gazdaság szempontjából is jelentős. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikácós vezetője kiemelte,

az idei grillszezon során az eddigieknél jóval szélesebb, a tavalyihoz képest 70 százalékkal nagyobb szortimenttel várják a vásárlókat.

Hozzátette, a több mint 50 különböző gríllhússal és húskészítménnyel kedveskednek vásárlóiknak, melyek között 32 féle csirke-, sertés és marhahús, illetve halakis megtalálhatóak lesznek. Ezek mellett pedig 19 húskészítmény is színesíti majd a kínálatot, így tényleg mindenki megtalálhatja a kedvencét - írja az Index.

A grillkolbászok mellett többek között grillhurka, sütőkolbász, csevapcsicsa, marinádozott sertéstarja és sertéskaraj, magyaros ízesítésű császárszalonna és marhacomb is megtalálható lesz.

Újdonságként a kínálatba bekerültek a tenger gyümölcsei is.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés