Hirdetés

Ledobta a bombát a Lidl, rendkívüli változtatást vezetnek be a boltokban

Horváth Fanni portré Horváth Fanni

A változtatással ráadásul még a környezetünket is védeni tudják.

Fontos változtatásra készül a Lidl Magyarország, ugyanis a német áruházlánc megelégelte a papíralapú árcédulák használatát és az abban rejlő hibákat, így elkezdte bevezetni a hazai üzletekben is a digitális ártáblákat.

A hírt maga a Lidl osztotta meg a Világgazdaság című napilappal. Mint írták, ezzel szűrnék ki annak a lehetőségét, hogy téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben. Hozzátették, korábban több hiba is előfordult, nemrég például a kalocsai üzletben négy forinttal leárazták a tejfölt, majd kiderült, hogy csak a bolt munkatársai hibáztak.

Nemrég hasonló lépést tett a portugál Lidl is, ahol üzletenként 400 kilogramm papírt spórolnak meg ezzel a lépéssel. A teljes országra vetítve a megtakarítás 108 tonna papír, amely 1485 fa kivágását akadályozza meg.

A papír árcímkékhez képest a digitális címkék közvetlenül a készletgazdálkodási rendszerhez kapcsolódnak, így lehetővé teszi az árak valós idejű módosítását.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés