Alig csitult el a legutóbbi repülőjárat-botány, újabb felháborító eset történt Ferihegyen: több, mint négy órás várakozás után sem szállt fel a Rómába tartó járat, miközben az utasoknak fogalmuk se volt, mire számítsanak, élelmet vagy frissítőt ugyanakkor nem kaptak.
![](https://storage.googleapis.com/naphire/ferihegy-repuloter-budapest.inbox800x450.jpg)
Még meg sem nyugodtak a kedélyek a Liszt Ferenc Repülőtéren az elmúlt hetekben tapasztalt, jelentős járatkésések miatti botrányok után, máris itt az újabb ügy: a főszereplő ezúttal a Ryanair és a diszkont légitársaság július 27-i, szerdai, Rómába induló járata, amely 16 óra 50 perckor szállt volna fel Ferihegyről. A Ripost egyik olvasója szerint azonban a valóságban közel sem így történt. Nyíri András Domonkos másodmagával utazott volna a magyar fővárosból Rómába.
"Valamikor 15 óra 20 perc körül a Ryanair mobilalkalmazáson keresztül jelezték, hogy késni fog a járatunk és a 16 óra 50 percre tervezett indulás helyett majd csak 18 óra 15 perckor fogunk kigurulni a kifutóra. Közben viszont a reptéri információs táblák már ekkor 20 óra 35 perces felszállási időről tájékoztattak, vagyis nem igazán volt egyetértés a légitársaság és a reptér között abban, hogy mikor is indulhatunk el" – mesélte a történteket.
Végül már 18 óra is elmúlt, amikor kiderült, hogy melyik kapunál, de legalább megkezdődhetett a beszállítás a járatra, amelynek ekkor már több mint egy órája a levegőben kellett volna lennie. A fedélzeten a pilóta közölte, hogy csak újabb 1 óra és 20 perc elteltével tudnak majd felszállni. Az utasok még itt sem háborogtak, pedig a tervezett indulás már elég messze volt.
"Már órák óta a gépen voltunk, becsukott ajtóknál, de még mindig nem kezdtünk el gurulni. Ehelyett nagyjából 20 óra magasságában ismét a pilóta szólalt meg, hogy közölje: nem fognak tudni felszállni, mert a fogadó reptér, a római Ciampino bezár, mire odaérnénk".
– mesélte a férfi. A légitársaság később ajndék úttal próbálta kárpótolni az utasokat. A Ripost megkérdezte a Ryanairt és a Budapest Airportot, mi volt az oka a járattörlésnek és miért nem kaptak az utasok sem megfelelő tájékoztatást, sem ellátást, de eddig még nem kaptak választ.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Fellélegezhetnek a CIB Bank ügyfelei: visszakapják a pénzüket A Gránit Bank után a CIB Bank is jóváírta ügyfeleinek az Apple alkalmazásboltja által végrehajtott téves terhelések összegét.
- Ezt nem ússzák meg a légitársaságok: vállalniuk kell a felelősséget A FEOSZ szerint a légitársaságok nem bújhatnak ki a törölt járatok miatti felelősség alól.
- Ezek a magyarok már hozzájutottak a pénzükhöz: közleményt adott ki a bank A Gránit Bank már kártalanította ügyfeleit a jogosulatlan Apple Pay-terhelések miatt.
- Bécsben jelentette be Orbán Viktor, jön a nagy politikai változás A miniszterelnök szerint új korszak kezdődik.