A dél-koreai hatóságok vizsgálják, hogy mi okozhatta a rögzítő szerkezetek leállását az ország területén legsúlyosabb, 179 halálos áldozatot követelő katasztrófa során.
A hangrögzítőt először Dél-Koreában elemezték, majd amikor kiderült, hogy az adatok hiányoznak, elküldték az amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatal laboratóriumába. A sérült repülési adatrögzítőt is az Egyesült Államokba vitték elemzésre – közölte a minisztérium.
Mi történt a dél-koreai légitársaság utasszállítójával?
A Jeju Air 7C2216-os járata, amely a thaiföldi fővárosból, Bangkokból repült Muanba, a futómű kiengedése nélkül hasra szállt és túlfutott a regionális repülőtér kifutópályáján, majd egy betonfalnak ütközött és lángba borult – írja a Liner.
A pilóták úgy négy perccel azt megelőzően, hogy a gép a betonfalnak ütközött, madárbecsapódást és vészhelyzetet jelentettek a toronynak.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!