Kritikusak a felhasználók a BKK-jegyautomatáival szemben
- Életmód
Jelentős szoftverfejlesztést hajtott végre a Budapesti Közlekedési Központ a jegy- és bérletautomatákon, korszerűsítésüknek köszönhetően ezentúl gyorsabb és még stabilabb szolgáltatást nyújtanak az ügyfelek számára – tette közzé a BKK a hírt.
Nem így gondolja ezt a Közlekedő Tömeg Civil szervezet, akik Facebook oldalukon hangot is adtak elégedetlenségüknek.
Visszafejlődtek a BKK-automaták: kevesebb idegen nyelvi opció és számos igénytelen megoldás fogadja az ügyfeleket
– kezdődik a poszt, elég kritikusan.
A hibák közé sorolják az elgépeléseket, fordítási hibákat és elavult információkat. A szervezet mindenképpen visszafejlődésnek ítéli meg a frissítést. Véleményük szerint ez az „igénytelenség” negatívan befolyásolja a BKK megítélését.
Az egyesület levélben fordult a BKK vezérigazgatójához az ügyben, amihez csatolták az eddig észlelt hibákat.